Vad tror du händer...?

Senaste avsnittet slutade med att Quinn blev påkörd från vänster när hon messade till Rachel, Don't try this at home!!!
Vad tror du kommer att hända med henne???
.
Jag tror att hon först kommer ligga länge i koma, längre än Kurts pappa gjorde. New Directions sjunger för henne i sin sjuksäng samtidigt som man ser Quinn "drömma" om sitt liv som varit, hur det kunde sett ut om det inte hade varit för graviditet, Glee club, etc. Man ser även henne blicka framåt på sin tid som juridikstudent på Yale! Finn & Rachels bröllop kommer att flyttas fram pga att Rachel vill ha med henne som brudtärna... Quinn kommer efter en tid att vakna upp igen, Hallå man kan ju lixom inte bara ta bort en roll som varit med i alla säsonger och som är jättepopulär!

Vad tror du kommer hända? Vi gör såhär, den som är närmast och gissar rätt vinner en länkning, (eller beroende på hur bloggen utvecklas kanske det blir ett större pris) Om jag har rätt så är jag skyldig er en tävling. Rätt svar ser vi när avsnittet kommer ut. DEAL?!
Tävlingen håller på fram tills den 10 April!

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Linda

Jag tror att hon kommer dö och typ komma som ett spöke en stund, för ingen har dött än!

2012-03-04 @ 18:44:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0