Glee returns!

Några av alla mina läsare harmer koll än mig och med info från dem kan jag nu meddela att Glee har ett litet(?!) uppehåll och är tillbaka i Amerikansk TV den 10 April och vi som ser det på Svensk TV, bland annat Jag, får vänta några veckor ytterliggare.
.
Några av mina insiders, har kommenterat och gett oss en liten smygtitt på att första kommande avsnitt kommer att heta Big Brother. Mina spekulationer är att det kommer att ha något med Quinn att göra, Absolut! En "Big Brother" är nämligen någon som vakar över en och alltid skyddar en. Eftersom att Quinn är djupt troende kan jag tänka mig att denna "Big Brother" är någon form av en Skyddsängel och kommer att vaka över Quinn då hon kommer att ligga i koma gissar jag på.
Andra avsnittet kommer att heta, förmodligen "Saturday Night Gleever" - Mina spekulationer är någon form av musikal, eller till och med något bröllop, Söndag kväll i Gleeanda... Spelas just nu in enligt mitt ständigabevakande på deras Twitterkonto...!

Nu är bara frågan, hur ska vi kunna vänta...?
.
Vad tror du kommer att hända?

Update: Hittade denna bilden när jag sökte på Glee Big Brother... Någon har laddat upp denna på sitt Twitterkonto. Kommer hon klara sig men precis som Artie hamna i rullstol? And whats up with the helmet...?!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0