Chatroom på MSN?

En idé slog mig här om dagen! Varför inte ha en bloggträff över MSN? Vad säger ni om det? Vi startar en multikonversation via min bloggmsn och vi snackar om allt mellan himmel och jord, diskuterar och frågar! Vad säger ni om det? Tid och dag är inte 100% spikat än, det beror på lite när ni kan och hur mina planer ser ut men hade tänkt mig ungefär såhär:
Dag: Prel. Söndag
Tid: Efter 15.00, återkommer med exakt tid.
Hur: För att du ska få vara med måste JAG lägga till DIN msn adress, helt enkelt på grund av att undvika spam... Alltså gör du så att du kommenterar detta inlägget med din mejl och jag lägger till dig. På detta sättet ser jag också hur många som vill vara med!
Krav: Enda kravet är att du har en msn adress, annars kommer det tyvärr inte att fungera!
.
Vad säger ni, låter detta bra?!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0