ÄNTLIGEN!

Jag har fått det sista exemplaret i Sverige! Som jag har letat! I flera veckor tills jag tillslut hittade en videobutik i Malmö som hade den, sista exemplaret pga att produkten utgått och har slutat att producerats!
Tack vare Glee har jag som Rachel och Kurt blivit en riktig Barbra nörd. Älskar man musikaler får man INTE missa Funny Girl! Det är från denna film "I Am the greatest star" och "Dont rain on My parade" kommer ifrån. På måndag ska jag se på den som belöning för helgens slit eftersom jag har ö dag då! ;)


Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Ellen

Hej vart finns iphone skalen? Finns det inga som säljer dom i sverige? :D

2012-03-09 @ 11:27:48
Hemsida: http://elllenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0