We Love...?

Varför gillar du Glee? Berätta för mig!

För att en tävling ska bli av behöver jag mer än två(!) som kan tänka sig att vara med och delta!

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Dogge the gleek adolfsson

Jag älskar glee för deras röster + att jag själv går i högstadiet och vet hur det är jag kan liksom relatera!!?

2012-01-25 @ 20:30:33
Skriven av: Emelie

Jag gillar inte glee, jag ÄLSKAR glee, jag älskar romantiken och jag själv gillar att sjunga så jag kan anpassa mig lite.. Det finns inte vid några tillfällen där jag inte önskar att min skola skulle vara som glee! Jag har alltid känt mig lite som en outsider, och glee hjälper mig att vara nöjd över den jag är...

Jag har inte missat ett ända avsnitt av glee sen det börja och jag älskar sättet dom tolkar låtar, Glee betyder mkt för mig! Love them!

2012-02-06 @ 20:15:31
Hemsida: http://emeliieheedberg.bloggplatsen.se
Skriven av: Suzie

Älskar Glee! Några veckor sedan var jag väldigt deppig och hade varit det länge. Men så fort jag titta på Glee var det som ett ända stort glädjepiller. Och låtarna är asbra! :)

2012-02-07 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0