Var kan jag shoppa Glee saker?

Jag fick en jättebra fråga via mejl och tycker att fler borde veta svaret!


"Var köper jag Glee saker från England/USA?"
Jag brukar söka runt lite på Google. Dock får man vara vaksam för det finns de som tyvärr vill lura en. Här har jag några länkar som är seriösa och att lita på!
.
FOX - Produktionsbolaget för Glee. Har MASSA saker att lägga vantarna på!
Macy's - Klädbutik i Amerika. Skeppar numera till Sverige! Jag har köpt kläder och varor i butik därifrån och är mycket nöjd med kvalitén!
.
Sedan har vi ju CDON.com som importerar varor från USA på order. De har mer än vad man tror och är billiga! Sedan är alltid ett tips att kolla på Blocket.se, de finns de som säljer saker där och priset passar bra för vi unga med liten plånbok!
.
Ni är välkomna att skicka mejl om ni vill ställa en fråga, jag svarar inom en vecka! [email protected] eller så har jag fixat blogresponse nu, så om ni tittar i högra spalten så kan du nu ställa en fråga där. Alternativt så kommenterar du ett inlägg!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0