Vad vill du läsa om?

Eftersom att mitt besöksantal har stigit denna veckan, vilket jag är extremt tacksam för så vill jag ha din hjälp med att ta reda på vad du vill läsa om.
Så vad vill du veta eller se mer av?
Shopping, Gossip, bilder, vad jag har, Klä dig som, Say anything, klipp eller något helt annat. Jag har märkt att mina inlägg där jag visade upp vad jag har för prylar var populära. Vill ni ha mer av det?
.

Sedan är det också så att jag söker någon som vill göra en snygg header till mig, känner för ett utbyte och jag har varken tid eller idéer att sitta och fixa det med. Tyvärr har jag inget mer att erbjuda än länk till dig som gör den. Bidrag skickas till min mejl - [email protected] .

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0