Mitt Favoritavsnitt

Jag älskar varje avsnitt men jag blir extra glad av detta avsnittet, "The Substitute" eftersom att det är Singin' in the rain tema och Gwynet Patrowl är gäststjärna i det. Jag gick och såg Singin' in the rain musikalen i Malmö och var efter det fast. Jag älskar musiken i avsnittet, humorn, lilla "romansen" mellan Terri och Will igen. Trots att de inte passar lika bra ihop som Emma och Will så är de ändå söta tillsammans!

Jag nämnde att humorn är skitbra i avsnittet och här är mina favoriter.
.
Hittade ingen bättre kvalité. Skrattar lika mycket varje gång. Älskar hur hon säger "Well, At least I didn't fall and brake my talent" och att Kurt sedan kommer in och gör värsta vurpan!
.
Mitt andra favoritklipp, som jag tyvärr inte hittade på Youtube är när Sue säger att fotbollslaget är nerlagt och Bieste svarar med "Vem ska då dina cheerios heja på?!" För att det är SÅ SANT!
.
En annan favoritlåt är Make em' laugh med Mike och Will. Trots att man vet vad som ska hända viker jag mig av skratt och videon är såååå härlig! Såklart finns det ingen video här heller....
...Men det absoluta favoriten är avslutningsnumret med Umbrella/Singing in the rain!
Såklart fanns det ingen video, förmodligen pga rättighetssjäl men ni får lyssna och föreställa er!

Vilket är ditt favoritavsnitt?

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0