Mini Blaine

Du har säkert hört om "Mini Blaine" innan. Men i bloggen har jag aldrig nämnt honom och eftersom att han är så söt tycker jag att det är dags!

Här är han, Kellen Mirador Sarmiento. 6(?) år. Kan knappt engelska. Precis vuxit i kavajen. Och är ett charmtroll, precis som Blaine. Hans mamma har sytt kavajen själv och postade detta på Youtube och har sedan dess varit succée! Han har träffat skådisarna, fått några minuter i Glee 3D The Movie och enormt många fans. Jag tror inte att jag är ensam om att vilja ha ett charmtroll som honom till son!
.
Kan detta ha varit sötaste händelsen inom Glee år 2011? Kommer 2012 mötas med större framgång för mini Blaine? Det kan bara tiden bestämma!
Lika charmig som sin idol!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0