Lea Michele on Facebook

Jag ska tipsa er om något ni MÅSTE gilla på Facebook! Lea Micheles fan sida. Varje dag lägger hon upp ett citat som hon, eller hennes karaktär Rachel Berry säger och detta peppar mig varje dag. Hon, Och Rachel är så klok och självgod. Så fort jag läser ett citat blir jag glad i kroppen och känner att, jag duger jag med!

Jag citerar Lea Michele/Rachel Berry...
“People are going to say what they want to say. I know who I am, and I’m not perfect.” - Lea in Harper's Bazaar

"These days you can become famous for a lot of things, but ours comes from being part of something that's so important." - Lea tells Teen Vogue

‎"What I love about Rachel is that she knows what she wants, and she's sticking with that."- Lea

"Broadway is the air that I breathe." - Lea
Mitt nyårslöfte är bland annat att bli mer som Lea Michelle/Rachel Berry. "Var glad over dig själv, och låt dig själv vara egoistisk och självgod, ångra hellre något du gjort än något du inte gjort. För vem ska annars vara det i ditt ställe?"

Så sök på Lea Michele på Facebook, det är en sida!



Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0