Jag har gått och blivit med Rachel Berry Klänning!

Var inne på Forever 21 igår i Bryssel. Forever 21 är en klädeskedja som har många kläder med i Glee. Jag är väldigt förtjust i Without you videon och älskar spetsklänningen Rachel har på sig i början av låten på The Breadstix.
Vad tror ni inte jag gjorde om jag inte sprang på just den klänningen! Sista klänningen på en udda plats. Helt fel storlek än vad jag brukar ha men det var värt att testa! Den satt som en smäck och var supersöt! 28euro ca 280kr så kände att jag bara inte kunde hänga tillbaka den och ack så glad jag blev! Helt lyrisk. Denna ska användas flitigt!
image description
Här ser ni lite hur jag ser ut också. (Det är inte tänkt attjag ska ha jeans till, orkade bara inte ta av mig byxorna och tänk er ballerina skor!)

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0