Gårdagens Michael avsnitt

Diana (Quinn) är så OTROLIGT snygg! ;)
Bara jag som blev helt "WTF" när han reste sig?!

Nu kommer mina favoriter, de som kommer spelas lite extra mycket hemma hos mig!
Bara jag som satt och väntade på en Kyss? Vilken kemi dom har!
ÄNTLIGEN är de förlovade!!
Behöver jag förklara hur söta de är tillsammans?!?!

Vilken/Vilka var dina favoriter?

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Emelie

Jag älskar när Rachel och Finn sjunger Just can't stop loving you.. Den är så romantisk! Älskar finchel scenerna! Dom är sååå ämnade för varandra! Och när hon säger ja på hans frieri! Love it! Finchel 4 ever!<3

2012-02-09 @ 18:06:17
Hemsida: http://emeliieheedberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0