Dagens Gleek kommentar

Behöver jag säga så mycket mer? En riktig Gleek som jag och en hejjare på Finchel. Jag menar såklart... Emelie!

Håller med Suzie till 100 procent. Om jag har haft en jobbig dag sätter jag på Glee. Idag hade jag en tuff konflikt i skolan. Kom hem och satte på Smooth Criminal och kände mig redo att ut och möta dagen igen. Jag behövde få ut min illska och andas lite Glee. Bästa medicinen mot allt!

Dogge är en som aktivt kommenterar mina inlägg och är värd att bli en dagens kommentator! Kan själv relatera trots att jag går 2:an i Gymnasiet!

Håller med Suzie, igen till 100%. Rachels klänning är finast och hennes kläder är fina! ;)

Det blir en ny dagens Gleek kommentar imorgon, Se till att du blir det!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0