BARA JAG?!

...som blev helt rädd efter dagens avsnitt?! VAD KOMMER HÄNDA MED QUINN?! OCH VAD HÄNDE MED BRÖLLOPET?!?!?! Det finns ingen promo på Youtube så de kommer nog att ha ett uppehåll nu, SÅ TYPISKT! HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN GLEE I NÅGRA VECKOR?! ?!
Survive QUinn!

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Carro

Japp, det är vinteruppehåll i totalt 7 veckor från senaste avsnittet. Alltså, nästa avsnitt visas i USA 10:e april... Om en hel evighet;)

Nästa avsnitt heter "Big Brother" o om jag fattar saken rätt håller de nu på men inspelningen till avsnittet därefter, Saturday Night Gleever.

2012-03-02 @ 12:20:17
Hemsida: http://cajjot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0