I'm Sorry

Det blev en längre bloggpaus än vad jag trodde, men jag är inte tillbaka än, Frankrike var underbart och nu efter har jag verkligen tappat skol-lusten så vad jag prioriterar just nu är att överleva tvåan på gymnasiet. Nu siktar jag på ROM resan om 34 dagar!
Jag har så många nya blogginlägg att bidra med men och jag har blogglust men känner att skolan är vilktigare!

Det glädjer mig att ni fortfarande är inne och läser och komenterar, fortsätt med det för jag finns är och kollar bloggen varje dag! SNART kommer jag tillbaka. ALDRIG att jag ger upp bloggen! :D
Kram på er! <3

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0