Vad händer med Glee när nuvarande roller går ut skolan?

Våra Gleeks i dagens avsnitt går ju som sagt snart ur High School, och frågan är då, Ska showen sluta eller ska nya roller leva vidare.
Skapare Ryan Murphy berättar att rollerna så småningom kommer att bytas ut. Här är ett uttalande ifrån honom...
"Every year we’re going to populate a new group. There’s nothing more depressing than a high schooler with a bald spot. I think you have to be true to the fact that here is a group of people who come and go in these teachers’ lives – they graduate and they’re gone. When some of them finish their run at high school it will be very teary episodes. For me it will be particularly tough but a new crop (of actors) will come in. I was concerned about that (whether to have characters graduate and leave the show) because those kids caught on so quickly – but I think one of the things I’m very happy we’ve been able to do this years is we’ve brought in new characters. I think if you can keep regenerating – and I didn’t think we could – I didn’t know if people would want those characters (like Sam) but they do."
- Ryan Murphy

Jag tycker att detta är jättesorgligt, faktiskt. Jag har fastnat så i våra Gleeks efter deras sång, personlighet och allt, Jag tror jag kommer att sakna Rachel - Med den otroliga rösten och egoismen, Finn - Den blyga och osmarta fotbollsspelaren, Quinn - Den som först började som en bitch men slutade med att bli en mycket känslig och söt tjej med stor personlighet, Santana - Mallgrodan, Brittany - Den "smarta" med alla roliga citat, kanske den som gör Glee lite rolig, hon bjuder på de flesta skratten!, Kurt - Modebögen och alla andra JÄTTEMYCKET! Men det är väll sådant man får räkna med när det utspelar sig på en skola, Men isåfall, innan de separerar vill jag ha en långfilm, eller vad säger ni...? Eller kanske att Glee fortsätter utanför skolan, få fritiden och behåller alla roller...?

Så Vad tycker du om att rollerna ska bytas ut?


Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Nada

Neej!! :( Jag håller med om att man borde göra en lång film först helst 4 timmar XD eller olika delar! :D

2011-01-07 @ 19:43:00
Hemsida: http://nanasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0