Jag är Kär!

Jag är kär i nya Glee alltså! Låtarna var så sjukt bra, han nya var bara sååå söt(armmusklerna var inte helt fel heller) och sjöng som en gud, rös igenom hela Billionaire<3 Rashel´s(älskar hennes nya hår med lugg btw.) och Finns(älskar att han ser vuxnare ut, så mycket stiligare) magi, Quinn är tillbaks i Cheerios och Santana är inte längre leader, Finn är ute ur teamet. Sunshine, gillar hennes röst men inte henne. Hon ska inte vara med i Glee Club enligt mig! Men Telephone duellen mellan henne och Rashel var MAGISK! Kan bara säga det att jag längtar till nästa avsnitt då det är Brittany avsnitt!
Missade du Glee, eller har inte TV11, varje torsdag(dagenefter) kommer du kunna se avsnitten här, alltså, imorgon kommer det upp här.
Btw. Började läsa Glee boken jag köpte i förra veckan, återkommer när jag kommit in i den men än så länge är jag fast, den speglar verkligen personligheterna.

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0