Glee - The beginning



Minns ni boken jag skickade hem för några veckor sedan, nu har jag kommit lite mer än halvvägs. Jag vet att jag är långsam men boken är på engelska och då går det inte lika snabbt att läsa boken, + att jag bara har tid för ett kapitel varje kväll.
Jag tycker boken är bra. Den speglar verkligen karaktärerna, Rachel är riktigt snobbig, Quinn bitchen, Brittany säger lysande skämt och man skrattar sig igenom boken, kanske inte så bra som jag trodde, riktigt bra i början men nu är jag förmodligen inne i en svacka. Men jag ska absolut köpa hem bok nummer 2 och jag tycker absolut att du ska skicka hem denna boken!
Obligatoriskt för Gleeken!


Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Anonym

Heej jag är en tjej som undrar vart du har fått tag på alla glee saker?

2011-03-14 @ 21:53:39
Skriven av: Anna - Glee Fansite

Hej!

Vad menar du med alla glee saker? Prylarna och kläderna som jag har hemma eller allt till inläggen?

Kram :D

2011-03-15 @ 19:09:46
Hemsida: http://gleefansite.blogg.se/
Skriven av: fanny

omg!

jag har varit heelt galen i glee sen första avsnittet, det var faktiskt en ren slump jag kom in på din blogg, jag skulle bara hitta en bild till min powerpoint (jag skriver om glee på engelskan) och jag upptäckte bilden, och när jag såg de du hade skrivit(när läraren titta bort) asså, jag blev helt stum, jag bara shiit, vilka grejor du har och vilket intresse, jag lovar att kolla upp din blogg mkt mer nu i "framtiden" men nu ska jag kika på kläderna du köpt, (dog av avund när jag såg vad din pappa fixat)

xoxo

2011-04-26 @ 17:59:07
Skriven av: fanny

hej du,

det var av ren slump jag hittade din blogg, faktiskt genom ett skol-projekt, (jag har glee som artist i engelska xd)

och när jag såg hur intresserad du verkar va, så blev jag så glaad ;D

jag ÄLSKAR glee och det är kul när man kan dela åsikter med andra :)

och när du visade vad din pappa hade köpt åt dig blev jag sååå avendsjuk så jag tror jag small av ><

(gick direkt in på macys.com och kollade upp det)

hoppas din blogg håller länge till, jag kommer iaf fortsätta följa den ;)

xoxo

2011-04-27 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0