Frågestund?

Vad skulle ni läsare tycka om en frågestund?
Jag kan tänka mig att ni har många frågon om Glee nu innan det börjar i Sverige? Om 18 dagar! Så, nu kan ni skriva en fråga till valfritt inlägg, Skriv ert namn, länk till blogg om ni har det samt en fråga, Börja med Frågestund: Så jag vet om det ska svaras till frågestunden eller inte! Vi kör igång idag och håller på till Tisdag eller onsdag! + Att du får en länkning på köpet i min blogg, Bra va?!
Eller så mejlar du till [email protected] och skriv FRÅGA i ämnesraden!
Så: Kommentar; "Frågestund: Sedan frågan + Namn/Blogg"
Eller Mejl; "Fråga" i ämnesraden
Idag börjar vi och jag tar upp alla frågor på onsdag.
Bra?
Börja fråga ;)

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Nada

Om alla kändisarna i glee har bloggar kan inte du skriva länkar till dem ! Tacksam för svar// Nada (www.nanasworld.blogg.se):D

2011-01-04 @ 22:31:09
Hemsida: http://nanasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0