Frågestund, svaren!

Det blev inte många frågor men de frågade måste ju få sitt svar!
Om alla kändisarna i glee har bloggar kan inte du skriva länkar till dem ! Tacksam för svar// Nada - www.nanasworld.blogg.se
Bloggar hittar jag inga, men däremot vet jag att de har Twitters, (Som en blogg fast kortare) Alla länkar finns längst ner i menyn sidan, vid "Länkar"! Där har jag de flestas! Hittar du inte, fråga igen. :)

Jag har läst i din blogg att Glee börjar den 19 i Sverige, men jag har inte uppfattat vilken kanal... Hjälp...? /Emma (-har ingen blogg)
Glee kommer på TV den 19 Januari TV11, TV400 kommer att byta namn till TV11! Jag håller inte koll på tiden just nu men jag återkommer!
Anledningen till varför det inte har blivit mycket inlägg idag är för att jag har spenderat eftermiddagen i stallet! :D

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0