2011

Är hemkommen från Göteborg, haft en superfest hos några vänner där. Hade superkul. Nyår i Götet är bäst, så maffiga fyrverkerier! Det låter nästan som åska...
Dock har jag sämre nyheter, jag mår inte alls bra, har jätteont i huvudet och halsen, kanske en blandning på min skaldjursallergi-för mycket socker-Champagne-för lite sömn i natt-låg på en luftmadrass som tydligen pyste så vaknade på golvet-samt kombinationen av för lite kläder...
Så desvärre har jag ingen kraft till att orka blogga mer i dag, hoppas kunna klämma in ett inlägg. Och det hårtipset som skulle komma idag förskjuter jag till måndag, OK?

Hoppas ni har överseende kära Gleeks, <3

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0