Välkommen tillbaka!

Såg att många tittat in på bloggen trots att den legat nere i snart ett år, eftersom att det har skett borde det väl betyda att det behövs fler Glee-bloggar i Sverige! Så jag gör ett försök över jul att komma igång igen. Ökar antalet bloggläsare så fortsätter jag (bryr mig egentligen inte så mcyket om besökare men då jag vill läga fokus på skolan tycker jag det är viktogat att det jag gör har betydelse!)
Så välkommen tillbaka!

Ps. Eftersom jag har valt att INTE titta på Glee enligt USAs schema utan när de sänds i Sverige kommer jag inte att avslöja något i förtid som de andra bloggarna gör. Så att allt inte blir för avslöjande... Bra va?!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0