Glee 3D

Är du lite sen med önskelistan eller present till Gleek-kompisen...? Här är den perfekta julklappen för dig!
Dock släpps den inte förrens 15 februari... Kostar 149 :- på CDON.com
"Jag var en av de andra 300 pers som såg Glee 3D på SF i Malmö. Jag var taggad till 1000 och hade min glee t-shirt och Mckinley football jacket. Jag har aldrig varit med om en film som jag skrattat, skrikit och sjungit så mycket till. Jag och mina kompsiar satt mitt i smeten och drogs in i stämningen helt! Efter 90 minuter där inne var jag hes och helt uppe i varv. Detta var den bästa film jag sett, och att det var i 3D så man fick se alla supernära var inget minus...! Denna är något jag ska skicka hem!" - Jag

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0