TEEN VOGUE

Cory och Lea är med på månadens TEEN VOGUE omslag! Hade jag bestämt så hade jag önskat att de var tillsammans i verkligheten, titta bara vad söta de är, the perfect couple.
Jag ska försöka köpa hem denna tidningen i nästa vecka om jag har pengar kvar, dock är den lite dyr eftersom den har flugit över Atlanten, ca 70 spänn (!). Men vad gör man inte ibland?!
Jag lovade ju att det skulle bli bra uppdatering idag för att jag har Ö-dag(Skolans egna ord för studiedag) men har haft så mycket plugg, UVS, lunch i stan med mamma och pappa, har tagit bussen 5 gånger idag tror jag. Det kunde ha blivit fler eftersom det var tänkt att jag skulle fika med en kompis...
Men jag ska ge er ett inlägg till ikväll. Men nu ska jag plugga... Igen... WOHO.... *not*

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0