Poker Face


Tyvärr har det inte blivit på mycket uppdatering idag, och tyvärr blir det inte så mycket mer, jag har konfagrupper idag och det håller på till åtta, då börjar Bonde söker fru, Berg flyttar in och Välkommen åter. Men jag fixar inlägg som kommer upp imorgon! Bra va?!
Men här har vi dagens låt som jag har gått runt med i huvudet idag, tycker denna versionen av Poker Face är så vacker på något sätt, plus att jag blir rent stuttsig!
Vad tycker du om Poker Face?

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: JS projects

Sv: Allt är bara bra här men är helt slut ;) Hur är det själv? :)

2010-11-10 @ 18:31:24
Hemsida: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0