Glee Rocky horror show

Såhär vid Halloween har Glee framfört en halloween show som har varit väldigt uppskattas. De har spelat vanligt upplägg bara att de är läskigt utklädda vad jag kan förstå. Jag hade velat se denna men tyvärr spelas den bara i USA.
Vad jag med kan avslöja så sa Lea Michele (Rachel Berry) i en intervju att hon gärna vill turnera med Glee till andra länder än bara de i USA, då nämnde hon Sverige som ett sådant land! Hoppas på att hon kommer hit. Då ska jag verkligen göra det bästa ifrån mig och leta biljetter. Man vill ju inte missa sin enda chans?

Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Rebecka

har du videon där hon sa det??

2011-06-05 @ 20:55:35
Hemsida: http://bexiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0