Glee Prylar

Surfade runt lite på google och har hittat lite roliga Glee Prylar
Först ut en riktigt snygg Pyjamas, På baken står det med WMHS. Verkar jättemysig och denna typ av pyjamas älskar jag på sommaren, kan beställas ifrån en Amerikansk hemsida, vet dock inte om det går att beställa ifrån Sverige! Jag ska ta reda på detta och återkommer! Jag ska absolut ha en sådanhär!
Ett Glee pussel, roligt att ta till på en tråkig dag!
För dig som har en Iphone tycker jag absolut att du ska fixa denna Appen, kostar ca 10 kronor. Här kan du sjunga kareoke, snacka med Gleeks över hela världen och få de senaste nyheterna! Finns att köpa på Appstore, endast för Iphone, Ipod toutch & Ipad.
Vem vill inte sova i detta lakan och drömma sig bort???
Skulle du kunna ha något utav detta?

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0