Glee notebook

Kan du spela piano och gillar Glee? Då är detta något för dig!

Detta är en notbok för Piano och innehåller de 16 populäraste låtarna ifrån Säsong 1 vol 1. Låtar som Take a bow, Don´t stop believin', Walking on sunshine, somebody to love och många andra!
Den är ganska svår, jag som lärt mig spela själv genom att lyssna har lite svårt, men låtar som No air, you keep me hangin' on är lite lättare. Men spelar du ett instrument och älskar Glee är detta något som du absolut ska ha!
Nu finns det även häften med noter ifrån Madonna avsnittet, Lady Gaga mf. på CDON.com eller Ginza.se!
Jag köpte min på CDON.com för ca 149 kronor.

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0