Glee kläder

Vill du veta vart man kan köpa Glee inspererade kläder? Kan man hitta de i Sverige?

När min pappa var i USA hade jag klickat min in på Macys.com och sett att de sålde Glee kläder. När pappa kom hem så hade han med sig detta till mig...
Glee CD Broad Game
Ett spel, Glee CD Broad game. Ett charadspel och så ska man dansa och sjunga till en CD. Har inte testat det än eftersom man måste vara 4+ spelare och kunna ganska mycket Glee. Eftersom det bara är syrran och jag som kan Glee så blir det lite svårt... Återkommer när jag har spelat det!
Gleekasse svart tryckKasse rött tryck
Eftersom att pappa köpte tre Gleeplagg så fick han denna kassen på köpet, det är en kasse med två sidor. Denna ska användas flitigt!
Tröjor
En gardigan, en T shirt och en tröja.
Tröja, Rachels auditiontapeQuinn&Finns Love Mix
På tröjan är det massa kasset band där karaktärerna har skrivit, Kurt, Puck, Marcedes. Här Rachel, Quinn&Finn. Riktigt mysig.
Rygg
Ryggen på tröjan.
Detta är alltså inhandlat i USA, kan inte hittas i Sverige. Men...
H&MGlee H&M
Denna snygga Football-jacket kan du hitta på H&M. M för West McKinley High School, Glee fotbollsspelarna har en sådanhära, med M på. Denna är mycket mysigare än Gina Tricot varianten, men dyrare. 299 spänn Tjej - Devided!
Så... Vad väntar du på?! Ut och köp!

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0