Say anything...!

"Wile you and Puck was babysitting, Puck and I were sexting. If you don´t trust me, check his phone. Because my sextings are to hot to erase!"
-Santana Lopez till Quinn



Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Nada

Hur många avsnitt har säsong 2 :)

Och kan inte du blogga mer än en gång om dagen haha snälla :D <33

2010-12-29 @ 21:42:10
Hemsida: http://nanasworld.blogg.se/
Skriven av: Anna - Glee Fansite

Hejhej!

°Hur många avsnitt säsong 2 har vet jag faktiskt inte, Än så länge har det sänts 10 stycket men jag vet att det är fler på G! Jag skulle gissa på att det är som säsong 1, cirka 22 st.

°Visst, innan jag det bara ett inlägg om dagen, men de senaste dagarna har det faktiskt varit i genomsnitt 5 stycken om dagen! Och ju fler läsare det blir, ju fler och bättre inlägg samt tävlingar och så! Så ett tips, tipsa dina kompisar! Tack för att du gillar bloggen ;) Kram Anna - Glee Fansite

2010-12-29 @ 23:31:58
Hemsida: http://gleefansite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0