Klä dig som...

Idag är "klä dig som..." inspirerad av Emma Pillsbury (Jayma Mays) Denna blus ifrån H&M och känns typisk Emma, lite tant varning men ändå lite glamorös. Stora detaljer som rosetter i detta fall stor krage i urringningen.
Lite töntvarning med hjärtan. Emmas stil är lite tantig men ändå nytänkande. Jag tycker Jayma passar så bra med dessa kläder, lite oskyldigt. Men jag skulle aldrig kunna sätta på mig ngt sådant. Denna blus finns dock med i svart, den skulle jag nog kunna ta på mig. Kan även vara lite Rachel!
Vad tycker du? Emma eller inte Emma?
Ps. Ser ni att jag kodat om lite i menyn, inte mycket, men lite... ;)

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0