Hiss eller diss...?

Vad tycker du om dessa härliga Glee tjejers gala outfits?
Från vänster, Jenna Ushkowitzs (Tinas) outfit gillar jag inte riktigt, lite för mycket gardin. Naya Riveras (Santanas) hår tycker jag är lovely men klänningen skriker lite mycket vardagligt. Medans Dianna Agrons (Quinns) klänning är fabulous samt Lea Micheles (Rachel) Gillar att Lea gör lite pojk stil med shorts och ack vad fin blus! Den skulle jag ge allt för! Diannas skor skulle inte sitta fel heller!
Så...
Jenna Ushkowitz - Diss
Naya Rivera - Diss
Dianna Agron - Hiss
Lea Michele - Hiss
Håller du med mig eller vad tycker du...?

Skriva en liten kommentar?

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0