Nytt paket!

Titta vad som var i min brevlåda igår när jag kom hem. Mitt paket ifrån CDON hade kommit! Snacka om att jag var lycklig. Jag har beställt en notbok med cirka 10 låtar ifrån Glee och en Fan bok på Engelska då jag förenar nöje med nytta! Guud vad här ska läsas. Jag älskar böckerna!

När jag har fått lite mer besökare hade jag tänkt att fråga om de vill sponsra så jag lottar ut några av dessa! Låter kul va?!

Sory för den dåliga Painbilden. Men såhär ser de ut!

Kram all Gleeks!


Skriva en liten kommentar?
Skriven av: Sandra

Hej:D

Jag undrar var du har köpt dina glee-grejer?

Jag gillar verkligen Glee och skulle vilja ha lite grejer. Typ tröjor och saker:D

2011-10-01 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter denna Gleeken?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej, men kan vara bra om jag vill kontakta dig :) )

Hemsida/blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0